2010-01-18
 22:42:20

Din dumma idiot

Att jobba på Mc donalds är absolut inge fel. De är ett jobb för oss unga att få känna på att komma ut i arbets livet. Men får sjukt bra erfarenhet av att ha jobbat på mc donals. Du måste bland annat vara stresstålig och kunna jobba i team. Vilket du absolut aldrig skulle klara av, för du är verken snäll mot dina vänner så hur skulle du då funka i ett team arbete? Jag har i alla fall ett jobb till skillnad från vissa andra som absolut kanske aldrig kommer få de? Vem fan kommer vilja anställa dig den dagen du lyften på röven och när bloggvärlden dör ut? INGEN

Någon mc donalds chef? Jag har bara 1 och han läser absolut inte din blogg och han är nöjd med mina insattser hos dom. De finns ingen chans i världen att han skulle sparka mig på grund av att du skriver så!

Och om jag är blind på ena ögat? Jag står i alla fall för de. Du är ju så miss nöjd med dig själv att du måste pumpa upp läpparna och trycka in silikon i brösten för att ens få uppmärksamheten. Du har din feta fula kille för att du ser ut som du gör, och du hoppas säkert på att få fler nu när du ska göra Pamela Andersson tuttar, men alla kommer bara skratta år dig.

Jag hade aldrig velat sett ut som dig. Jag är nöjd med mitt utseénde, och jag kan förstå att du absolut inte är de med ditt fula ansikte!

ATT JOBBA PÅ MC DONALDS ÄR ABSOLUT INGE FEL !


alexandra
PUBLICERAT: 2010-01-18, 22:54:31 | URL: http://aforselius.blogg.se/

när avslöjar du vinnaren?:)


anna
PUBLICERAT: 2010-01-18, 23:07:23

Bra skrivet! Hon e ju en idiot som inte fattar vad hon skriver. Hon kommer få det svårt när hon väl växer upp och börjar inse att livet är mer än blond hår, stora läppar/bröst och ed hardy kläder.


alexandra
PUBLICERAT: 2010-01-18, 23:10:58 | URL: http://aforselius.blogg.se/

sv: okejokej:) vill bara säga stå på dig för alla kommentarer du får!:) Du gör ett bra jobb


frida
PUBLICERAT: 2010-01-18, 23:17:28

hoppas du anmäler kissie!


alexandra
PUBLICERAT: 2010-01-18, 23:21:59 | URL: http://aforselius.blogg.se/

det är nog många som vill säga dom sakerna åt henne men många vill eller vågar väl inte. fortsätt med det du gör:)<3


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-18, 23:25:24

Helt rätt skrivet! kom ihåg att skriva ut för mycket skit om henne, för du vill väl inte sjunka lika lågt som henne..?



Alla vet hur misslyckad hon är som person så skit i vad hon skriver om dig, du och de personer du bryr dig om vet vem du är och det är det viktigaste!



ta hand om dig tjejen! :)

Kramis /Sara


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-19, 00:14:01

abslolut inget fel med att jobba på donken, har själv gjort som så många inget man ska se ner på.



MEN jag tycker fan att du får skylla dig själv så som du håller på mot kissie. jag är inget fan av henne och hon har ju knappast alla hästar hemma men... DU?! vem är DU att säga något om saken? kissie är knappast en fräsch brud men jämfört med dig är hon fan rena gudinnan vilket säger en hel del, du är så jävla låg som kritiserar andra på det omogna sätt du gör när du själv är den du är. har du sett dig själv i spegeln??? Hur understår du dig, hur vågar du? Du är FET och grovt jävla ful. du hänger på klubbar som viper som är träffpunkten för sthlms fulaste männsikor, inte en chans att du hade blivit insläppt på stureplan, aldrig någonsin. brukar aldrig sjunka så lågt att jag skriver såhär patetiska saker till folk men när jag halkade in på din blogg blev jag fan tvungen. du är definitionen av ordet patetisk och kan ju fortsätta med dit hetsätande men ge fan i att kritisera andra som är bättre än du. kissie är riktigt jävla highclass och en riktig snygging om man jämför med dig. och då är hon ju i själva verket inget av det.

jag är inte bitchig - bara ärlig. puss på dig fuckface


emma
PUBLICERAT: 2010-01-19, 00:51:39

Ni är lika omogna båda två.

Det är absolut inget fel med att jobba på McDonalds, men det är fel att sjunka till hennes nivå. Jag förstår hur det känns att bli trampad på av henne, men hon har allvarliga problem den tjejen.

Som jag sa. I nuläget så är ni lika omogna båda två. Gör nått åt det.


Henrik
PUBLICERAT: 2010-01-19, 01:06:15

Du, jag står på din sida till 100%! Vet exakt vad du pratar om. Har själv haft ett liknande problem. Stå på dig och var stark! För du gjorde helt rätt! Folk som hackar på McDonalds vet inte vad de pratar om utan kör på extremvänsterns eller gamla uppfattningar om Mcdonalds. Klart alla inte gillar att jobba där. Alla gillar inte alla jobb. Enkelt... Träffar din chef till veckan, ska be honom hälsa till dig! Strongt jobbat av dig!

Vad det gäller kissie... hahahahahahaha... En nobody som ingen annan.


nadja :)
PUBLICERAT: 2010-01-19, 01:40:42

Vilken idiot Alexandra är, jag tycker du är jättefin! Och om du är blind på ena ögat, jag säger inte det här för att vara snäll utan för jag tycker faktiskt det är charmigt att du är "unik" på det sättet.



Jag själv har arbetat på donken i över två år och har nu utbildat mig till handledare. Donken har många många många negativa sidor vilken jag inte orkar rabbla upp...men också många MÅNGA positiva sidor! Jag längtar till jobbet eftersom vi är ett så skönt gäng som jobbar ihop och vi alla trivs med varandra. Samt blir man stresstålig efter ett tag, skulle kunna jobba vart som helst nu (ok inte VART SOM HELST men nästan) där det e stressigt, jag kan kontrollera stressen nu som andra inte kan.



Take care kram


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-19, 09:01:11

What goes around comes around..



hahaha. väx upp o skaffa ett liv flicka lilla...


Linnéa
PUBLICERAT: 2010-01-19, 10:38:49 | URL: http://finest.se/dream

Men Gud hon vill ju bara göra dig sur och du skriver ett helt inlägg om henne! Hon lyckades ju iaf


Pania
PUBLICERAT: 2010-01-19, 14:47:32 | URL: http://paniat.blogg.se/

Håller med dig, ett jobb är ett jobb och så länge man själv trivs så är det bra :)


Amanda
PUBLICERAT: 2010-01-19, 17:57:59

Den som sig i leken giver som man brukar säga... Det var du som började alltså får du enbart ta konsekvenserna av dina handlingar. Skillnaden är att eftersom hennes blogg är såå mycket större än din blir du faktiskt "uthängd", när du gör samma sak blir det mest tragiskt och du framstår som helt besatt. Dessutom som någon tidigare skrev, det där med utseendet - skaffa en spegel darling.



Detta är inget mot dig som person, jag tycker inte heller det är fel att jobba på McDonalds.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-19, 19:11:09 | URL: http://suuugar.blogg.se/

Håller med dej <3


matilda
PUBLICERAT: 2010-01-19, 20:53:20 | URL: http://maatiildas.webblogg.se/

GILLA


isabella
PUBLICERAT: 2010-01-19, 22:04:19 | URL: http://nattstad.se/isabellai

Du tjänar iallafall pengar själv. kissie tjänar det på bloggen haha vilket betyder att hon är lat! =) anmäl henne. de hade jag gjort! :)


mona
PUBLICERAT: 2010-01-19, 22:55:10

lyssna inte på det negativa dom säger, för INGEN av dom känner varken dig eller kissie. Inte jag heller men jag va bara tvungen att kommentera när jag läst allas böker om hur fel du har här, jag håller vekligen inte med dom. Det du har skrivit kan inte kissie säga någonting om, för du har helt rätt. jag har sett hennes huvud och det se ut som en misshandlad pumpa:)


Caroline
PUBLICERAT: 2010-01-20, 06:32:26 | URL: http://apupmkin.wordpress.com

CREED TILL ALLA SOM JOBBAR / JOBBAT PÅ DONKEN SÅJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !


maya melissa arfvidson
PUBLICERAT: 2010-01-20, 07:13:23 | URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Det är inget fel att jobba någonstans. Liksom skulle vi inte ha folk som jobbade på mcdonalds, ja då skulle det inte finnas ngt mcdonalds. Samma med sopgubbar, utan dom så skulle det vara sopor överallt. Jobb=Pengar, spelar roll vad man jobbar med sålänge man får betalt? Sv: Tack


Josephine
PUBLICERAT: 2010-01-20, 10:17:32 | URL: http://lilljossans.blogg.se/

dessutom kan man tjäna en jääävla massa pengar på mcdonalds om man lyckas hålla sig kvar tillräckligt länge, jag har 3 tjejkompisar som är, vad heter det?, butiksägare/resturangägare på sin ort på mcdonalds och har en fiiin lön. dom jobbar inte ens på golvet. det är inge fel att jobba på donken. jobbigt att blekmedlet förstår vissa personers hjärnceller


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-20, 12:27:45

tummen upp för dig! (Y)


MICHAELA I AUSTRALIEN
PUBLICERAT: 2010-01-20, 13:57:09 | URL: http://swedish.blogg.se/

Raknas att skriva en blogg ett jobb? Annars ar typ kenza och blondinbella och snart aven kissie. hellre mcdonalds.


mathilda
PUBLICERAT: 2010-01-20, 16:28:40

keep the good work girl '' hejar på dej '' ha en bra dag


Cassandra
PUBLICERAT: 2010-01-20, 20:54:54 | URL: http://cassieandra.blogg.se/

Du är så grymt cool, stå på dig! alla kommer ändå att glömma kissie om något år ändå så


Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee
PUBLICERAT: 2010-01-21, 13:41:27 | URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Är helt och hållet på din sida när det gäller det där med kissie, stackars tragiska människa!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-22, 13:27:24

omoget att människor sitter och dömmer dig för att du dömmer kissie (KOMPLICERAT, JA!). Här sitter ni och hackar på Emmi och säger att hon har gjort fel, hon är ful, tjock allt mellan himmel och jord, är ni bättre människor? aj aj aj vad ni borde skämmas när ni uttrycker er på detta sätt att klanka ner på emmi.. herregud.. GO EMMI/ÄMMII, HEJJAR PÅ DIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: