2010-02-15
 03:55:32

Visste ni att...


Jag är beroende av läppsyl? Jag har vart de sen jag var drygt 14 år. De började med att jag kände att jag hade torra läppar och började därför använda läppsyl, och därefter så har jag vart beroende av de. Har jag inte läppsyl så har jag läppgland, men läppstift avnänder jag typ ALDRIG, de är bara för tanter.

Mitt favorit läppsyl är Försvarets hudsalva som den heter. Jag vet att de låter skit äckligt och skit skumt men de är sant, den är as bra och så luktar den as gott. Nästan så man skulle vilja äta upp den faktiskt.


Sara
PUBLICERAT: 2010-02-15, 12:46:10

Du är falskare än Kissie, och sjukt mycket omognare. GO TEAM KISSIE.


Sneki
PUBLICERAT: 2010-02-16, 14:23:31 | URL: http://ssneki.blogg.se/

jag är nog lite små beroende av de med :)


adela
PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:41:21 | URL: http://ordinarystuff.blogg.se/

hahah jag har varit beroende av lypsyl i 13 år :$ allt började när jag var fyra och pappa började ge mig lypsyl för jag hade så torra läppar.

har alltid den med mig. åh jag får utbrott när jag nt hittar den. så för tillfället har jag tre st som jag har lite överallt ;d älska lypsyl! då förstör det ju i längden (eftersom man blir beroende) buhu.. men så är det ;d



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: