2010-02-15
 16:09:59

Måste vända på dygnet..

Klockan är sådär jätte sent på eftermiddagen och jag vaknade för drygt en timme sen. Jag måste verkligen försöka ställa tillbaka mitt dygn snart för i mars så ska jag bara jobba dagtider så då måste man vara pigg.

Somnade runt 8 imorse.. Mådde skit dåligt inatt, vet faktiskt inte varför jag gjorde de. Tårarna bara rann och rann, men nu är de bättre och jag känner mig starkare än någonsin hhaaha..

Idag då? Jo jag har hunnit äta en tacos de är allt. Men jag hade faktiskt inte tänkt göra ett skit till Fredrik vaknar så ska jag åka hem till honom och mysa, för de behöver jag verkligen nu KÄRLEK!


Jag & min lillasyster


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-15, 18:18:49

Naaw, börjar hat-kommentarerna påverka dig? HAHA


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-17, 23:55:16

sötis mickis :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: