2010-02-14
 22:55:24

Skrattretande?

Asså jag vet inte hur länge jag har suttit och skrattat åt alla kommentarer som har lämnat hos Hotgossips med inlägget som jag tipsade henne om.. Ni är så jävla patetiska hela bunten och så jävla avundsjuka så de är helt galet.



Jag får ju iaf den uppmärksamheten jag är ute efter om ni inte har fattat så långt? Jag har aldrig bett er att ÄLSKA mig eller hur? Hata mig gärna för de stör inte mig..


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-14, 23:57:50

Du har ju valt själv att skriva in massa skvaller till skvallerbloggen så får du räkna med att du får negativa kommenterar. Är det bara DU som kan vara så jävla bitchig? Ne juste det finns flera till, inse det ;) Du är inte lika stor som dom andra men det verkar som att du tror det. :S Mediakåt? javisst!


Elin
PUBLICERAT: 2010-02-15, 16:01:01 | URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Men hon skrev ju precis att ni ger henne dem uppmärksamheten hon är ute efter, och ni behöver nödvändigtvis inte älska henne :S Så förstår inte vad grejen är :S samma sak med kissie, ni skriver både de ena och de andra om henne men likt förbannat så följer ni bloggarna slaviskt :S haha. YOU GO GIRL!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: