2010-02-14
 23:47:33

Nu finns Ämmii på Twitter..

När de gäller nya hemsidor och så, så är jag ganska seg med att bli medlem på dom. Typ som Facebook, de tog typ 1 år innan jag gick med där och när jag gjorde de tyckte jag de var så jävla boring tills jag började fatta hur de gick till.

Lika så Twitter, jag  har liksom inte fattat varför alla ska ha de.. Man bara skriver saker där sen INGET MER? Men nu är jag medlem där, och där kommer du kunna följa mig hela tiden. Där kommer jag att skriva saker som jag inte kan skriva här i bloggen!


Blondie Gossip ♥
PUBLICERAT: 2010-02-15, 11:47:15 | URL: http://blondiegossip.blogg.se/

Besök min skvallerblogg där det skvallras om Sveriges största bloggare.

Om du gillar skvaller så är det definitivt något för dig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: