2010-02-14
 18:08:00

Vanilj eller mandelmassa?

Jag och mamma har något stor gemensamt faktiskt. Och de är att vi båda älskar semlor. När de inte är sånhär "semeltid" så bakar vi egna och när de väl är dags för "semel tiden" så köper vi minst 1 semla om dagen. Och man blir ju inte direkt samll då.. Men som tur är går man ju inte upp i vikt av de.

Min favorit är med mandelmassa !


Stockholms Stolthet
PUBLICERAT: 2010-02-14, 22:55:02 | URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Detta är första gången jag kollar in din blogg,

och jag tänker inte kolla in här igen. Hade gärna gjort det om du inte varit så jävla mediakåt som du faktiskt är . Jag tycker helt seriöst synd om dig. Man blir inte en storblogare för att man skriver skit om Alexandra till skvallerbloggarna, haha och sen att du ber henne att bli vän med dig igen. Jag hade nog skaffat mig ett liv och slutat jobba på Mc donald´s finns här för dig för du måste nog ha någon att prata med verkar det som.

MDu har ju min epost där uppe om du vill snacka av dig, istället för att skämma ut dig i skvallerbloggarna..


EMS
PUBLICERAT: 2010-02-16, 12:54:16 | URL: http://ems.blogg.se/

Mandelmassa ! :D mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: