2010-02-10
 23:36:10

Sanningen!

Vad jag tycker om Kissie idag är de många som har frågat, vad jag tycker om att hon har förstorat brösten och att hon har vart så elak? Jo jag tycker väl ingenting .. eller ja nu ljuger jag! Jag tycker hon är så patetisk som människa, hon gör de enbart för att få uppmärksamheten och att folk ska bli helt galna i henne. Hon skrev att hon aldrig skulle visa upp resultatet vilket hon nu gör, hon blottar ju sina tuttar i höger och vänter i hela tiden.

 

Jag tyckte väldigt mycket om ALEXANDRA inte kissie, själva karaktären Kissie har jag aldrig gillat, men sen emot slutet av våran vänskap så märkte man hur hon själv levde sig in mer och mer i rollsen som Kissie och blev besatt av henne. Hon blev dryg elak och snackade skit om sina vänner bakom ryggen. Hon säger att folk är feta fast dom är smalare än henne och så umgås hon med två fetto kissar liksom.

 

Den dagen man inte blir "rikg" av att blogga längre kommer hennes liv rasa samman. Ingen kommer vilja sammarbeta med henne, eftersom att hon har skrivit så mycket skit i sin blogg om allt möjligt. Hon kommer inte äns få ett jobb på MC DONALD´S för att hon är så blåst.

 

Jag är absolut inte ute efter att härma henne, men hon ger en bra ideer liksom så vem vill inte at iden ifrån henne. Men de betyder ju inte att man är en KISSIE wannbe? Jag är absolut inte ute efter status, precis som typ Yosefh är som verkligen gråter ner sig för att han inte får umgås med Paow.

 

Jag vill bara att ni ska fatta att Kissie är ingen att se upp till, visst nu kommer ni ba "och de ska komma från rätt käft" men visst gör som ni vill.. De är ändå jag som kommer ha rätt i slutändan ändå!

 


pessicat
PUBLICERAT: 2010-02-11, 00:01:41 | URL: http://pezsi.blogg.se/

precis, den dagen kissie inte klarar sig på bloggen längre kommer det inte gå bra för henne när hon förstört sitt "namn"..



sv; bra bruden :D nej sant, och det är inte alla som får jobb överhuvudtaget nujust så man ska verkligen vara nöjd över att ha ett jobb!



haha absolut, jag kommer fortsätta följa din vardag i din blogg ;)


pessicat
PUBLICERAT: 2010-02-11, 00:13:12 | URL: http://pezsi.blogg.se/

sorligt nog är det ju sant..


Amanda
PUBLICERAT: 2010-02-11, 22:17:58

Jag skulle faktiskt mycket hellre se upp ti dig:D

Jag älskar din blogg! :)<3


Lolo
PUBLICERAT: 2010-02-12, 22:08:34

HAH ! Kissie kanske är jäävligt uppblåst men det är enkaraktär ! Du är uppblåst och bitchig utan karaktär ... Du e en jävla WANNABE som ALDRIG kommer bli nåt ! Ja hatar din blogg lika mycket om inte mer som kissies


Ida
PUBLICERAT: 2010-02-14, 13:42:06 | URL: http://busigabeerta.blogg.se/

moget......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: