2010-02-05
 15:05:41

Oj dååååå...

Såg att FS hade DISSAT mig.. ganska kul, inte för att jag tar åt mig av vad hon säger eller vad NI säger heller.. Har ju ingen aning om vilka ni är så varför skulle man ta åt sig då liksom?  Varför kasta skit på någon man inte känner? Jo för att NI inte har några liv och ni tror att ni kan KNÄCKA mig med era små fula ord.. UNDRA VEM DE ÄR SOM SKA VÄXA UPP.. JO NI FÖR FAN!


KimberleyAnn.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-02-05, 15:26:06 | URL: http://kimberleyann.blogg.se/

Du bryr dig, varför skulle du annars skriva om det?

Dålig försvarmekanism om jag får säga det.

Jag har inte så mycket koll på vad som händer men det du gör är ganska patetiskt. Du bryr dig, varje ord jag skriver just nu komma sitta i ditt huvud, eftersom jag vet att du bryr dig om riktigt onödiga saker.



Och kom inte med svaret: Vafan bryr du dig?

Jag älskar att argumentera mot korkade människor, det får mig att känna mig överlägsen.


juliasbullar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-02-05, 15:28:14 | URL: http://juliasbullar.blogg.se/

hahaha, du är ett skämt


Malin - Sån e jag!
PUBLICERAT: 2010-02-05, 15:33:21 | URL: http://bestofberger.devote.se

Om du varken hade brytt dig eller tatt åt dig hade du ju inte skrivit om det..


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 16:08:36

duwduw! haha du gör exakt samma sak själv! och har vi inte liv när vi skriver om dig, då har ju du lika lite liv själv!



haha fyfan vad ovärt liv.


razone
PUBLICERAT: 2010-02-05, 16:38:56

riktig skämmig tromig.. ''vill bli vvän me dessie för att sedan avslja hemligheter om kissie''

hahaha så fint liv


Angelica
PUBLICERAT: 2010-02-05, 18:36:17 | URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Men dom fick till en snygg diss, får du ju erkänna. :)


Sofia
PUBLICERAT: 2010-02-06, 01:08:36

Haha! Ska VI växa upp? Jo det kanske vi borde. Men eftersom du själv kastar en hel del skit omkring dig (om Kissie tillexempel) så känns det rätt ok att kasta skit på dig. Du kanske skulle ta och växa upp lite grann du också?


Anna
PUBLICERAT: 2010-02-06, 02:37:19

Tycker personligen att det är lite sorgligt att du faktist tar åt dig skit mycket eftersom att du anagligen inte skulle satt dit den där bilden då?! :)


I have been rocking since 1990
PUBLICERAT: 2010-02-08, 18:09:55 | URL: http://jenniifeer.blogg.se/

Gå och lägg dej ! Din blogg suger .


Allt om sex och lite mer!
PUBLICERAT: 2010-02-08, 21:00:12 | URL: http://leahstankar.blogg.se/

FS la ju en väldigt bra diss, fattar inte varför alla vill bli kända med deras bloggar. Istället för att skicka in skvaller om kisse till FS och försöka att bli känd så kan du ju vara dig själv. Din blogg kommer att bli så mycket bättre om du inte skriver om Kissie hela tiden.



Ni var ju trots allt vänner, även fast man har bråkat så avslöjar man inte hemligheter om sin föredetta vän till en skvallerblogg pga hoppet att bli känd. Rätta mig om jag har fel om detta.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-08, 21:00:59

OMG SKOJJAR DU ELLER?? Att inte ta åt sig är som att inte bry sig och genom att skriva detta så visar du att du bryr dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: