2010-02-11
 23:38:20

Ni är avundsjuka!

Ledsen för en dålig uppdatering idag men har jobbat och sen vart hos Elin och Sunke för att Sunke fyller år idag. Så kom precis hem till älsk, så ska ta och varva ner lite nu. Han spelar något spel som heter GAY TONY och jag nördar vid datorn haha.

Jag har läst geom era kommentarer och jag bara skrattar er rakt upp i ansiktet.. Allt hänger bara på avundsjuka och för att ni inte alls får samma uppmärksamhet som ni skulle vilja ha ! Jag är bättre än er så är de ju bara! ;)




Moa
PUBLICERAT: 2010-02-12, 03:26:05

host Det finns vissa som inte vill ha uppmärksamhet och allt kretsar inte runt om dig och du får nog inse vad verklighet är.. Jag skrev så bara för att det är sanningen. Alla behöver få höra sanningen och även om man förtränger den.. Så är det iaf för din del.. Jag är nöjd med mitt liv och min blogg, du har sjunkit till Kissies nivå nu... Mediakåt kanske?


Jontte
PUBLICERAT: 2010-02-12, 21:58:25

haha :D allt kretsar int runt dej sötnos ! o joo du e bitchig och men inte ärlig ... du skriver om att du e bäst och alla andra suger djuupt ? kanske det är tvärtom? Eller kanske inte ENS du suger djuupt utan du bara är mediakåt ?


M
PUBLICERAT: 2010-02-13, 01:50:14

Asso jag fattar inte hur du pallar med ditt liv. Kan du bara leva ditt liv och skita i vad alla andra har för sig. Du klankar ju ner på alla storbloggare typ, men du är inte känd så fattar inte varför du håller på. Ingen bryr sig om vad du skriver.. alla tycker bara att du är så patetisk. Du skriver att alla är så jävla beroende av uppmärksamhet, men sanningen är den att du inte kan få nog av den. Snälla skaffa dig ett liv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: