2010-02-11
 03:23:34

Gamla minnen!

Jag satt precis och kollade genom en mapp jag har på datorn med bilder i . Mappen heter " Jag och vänner " och i den mappen hittade jag sjuuukt gamla bilder från när jag var 13 tills nu.. Tänkte vara lite snäll och visa dom för er hihi.


Jag Tina Hanna och Linn i gamle by med KK i 7an tror jag de var.


Nyårafton 07-08 Ser ni hur långt miyy hår var? :O


Jag och min bästa vän.. Tror jag var runt 14 där


Jag och Maggie påväg in på krogen 07


Jag och mimmis fulla efter en natt ute på krogen


Hahah hela bilden säger ju allt! 2004


Jag och mimmis hade tråkigt en natt så vi klädde ut oss till H*r*r


Sommaren 2008


Den finaste flickan på jorden Fanny 2007 tror jag?


jess
PUBLICERAT: 2010-02-11, 08:15:00 | URL: http://theshedevil.blogg.se/

haha ja det är ju en höjdare att titta på föräldrarnas dator , man hittar alltid en massa skoj! =)


M
PUBLICERAT: 2010-02-11, 19:24:54 | URL: http://melanies.blogg.se/

Hahaha, bilden från där alla satt säger verkligen allt. Man gjorde ju inge annat, man turades ju typ om att sitta där ! Haha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: