2009-12-17
 00:09:14

Snö upp till knänen!

Jag har aldrig i hela mitt liv sett såhär mycket snö på såhär kort tid. Det bara öser ner snö och de ska de göra enda fram till klockan 10:00 . Snön går enda upp till knäna på mig om inte ännu längre upp.. Det är hur mysigt som helst just nu när de bara faller ner massa snö.. Jag tycker dock synd om Fredrik som ska jobba inatt i detta snöoväder..

Det lär ju inte bli någon sömn för mig
inatt utan de lär de ju bli imorgon bitti, har sovit så mycket idag så jag är en alls trött.

Det kan ju inte bli mysigare en såhär !


Sabina
PUBLICERAT: 2009-12-17, 01:41:56 | URL: http://saabs.blogg.se/

ooj vad mycket snö! vart bor du någonstanns?

där jag bor finns det inte så mycket snö :| hahaah :)


Telly
PUBLICERAT: 2009-12-30, 16:19:33

The orange-färgad bild är very cool !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: