2010-01-05
 22:40:21

Undra om jag är beroende?...

Äntligen är jag hemma hos Fredrik! Jag trodde ju som sagt att jag skulle få sluta klockan 22 men när jag kommer till jobbet så slutar jag 21. Därför tog ci en liten trip till Ica maxi för att handla cola (som jag har blivit beroende av) och frukost.

Imorgon är de Ondag, en röd dag då man får dubbelt betalt så himla najs! Vilken tur att jag jobbar imorgon då. Jag har även löst andra problem idag som också känns skönt att ha de gjort.

Har ni haft en bra dag?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-05, 22:47:02

Ditt hår är ju verkligen orange? Vill du ha det så?! Fixa till det, ser förjävligt ut.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-06, 14:40:38

fan va äckligt med så där mycket cola, visste du att cola fräter mest på tänderna av alla läsksorter? sockret och kalorierna ska vi inte äns tala om...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: