2010-01-11
 00:02:28

Omg du är ju patetisk!



Alexandra jag är inte dum i huvudet.. Jag vet att inlägget är riktat mot mig.. Och de var inte sebbe som bad mig fråga ut honom om dig, utan de var jag som frågade honom om dig.. Jag ville veta vad du håller på med eftersom att de är 2:a gången du hänger ut honom i bloggen när de är egenligen du som borde bli så jävla uthängd som de bara går. Du snacka om att vänner sviker och snacka skit och går till skvallerbloggar.. Hur tycker du själv att du är som vän ? Du gör ju dina vänner fulare för att du själv ska se bra ut, fast i själva värket så ser du ut som en levande prickikorv .. Du kommer stå ensam kvar när du den dagen lägger ner din blogg.. De är ingen som kommer vilja anställa dig eftersom att du snackar så mycket skit.. LÄGG NER MED DE DU HÅLLER PÅ MED !


Joel
PUBLICERAT: 2010-01-11, 00:21:17 | URL: http://fuckwithyou.se

Läste precis det Kissie skrev :) Sick att jag kom in på din direkt efter. läser faktiskt din var dag :) hehe


ZebraFuck
PUBLICERAT: 2010-01-11, 03:14:42 | URL: http://zebrafuck.blogg.se/

Varför hatar du henne så mycket? Jag tycker inte om henne, men ingen har rätt att hänga ut nån så mycket som du gör anser jag! Hon är också människá och vill ha sitt privata hon med!


Joel
PUBLICERAT: 2010-01-11, 03:19:05 | URL: http://fuckwithyou.se

ingen aning, har kommit in på dig ngn gång sen har de blivit så :D Brukar kolla din efter skvaller å så :D Du kanske kan kolla min med lite då och då om du vill :D puss på dig!


evelina
PUBLICERAT: 2010-01-11, 07:28:21

du verkar inte ha något liv, skriver in saker till skvallerbloggar, chattar med nära till kissie, du verkar helt enkelt helt obsessed with kissie.

Varför bryr du dig så mycket om vad hon gör? skaffa dig ett eget liv..


Popstickel
PUBLICERAT: 2010-01-11, 08:12:56

Håller med Zebrafuck faktiskt =/


linda
PUBLICERAT: 2010-01-11, 08:37:44 | URL: http://buehue.blogg.se/

Okej att hon vill ha sitt privatliv men jag tror du har rätt i det att hon är ingen ängel mot sina vänner. Alla vet väl det "så som man vill bli behandlad ska man behandla andra"!


clara
PUBLICERAT: 2010-01-11, 10:17:05 | URL: http://claralundin.blogg.se/

Om du tycker hon är patetisk borde du ta en titt på dig själv. Spenderar dina dagar med att skriva om henne och ta reda på skvaller om henne. Hon tjänar mer pengar än vad du gör på ditt Mc Donalds jobb genom att provocera på sin blogg, känner du dig inte lite misslyckad då? Det är klart du gör, det skulle nog hela Sveriges befolkning också göra. Pinsam är precis vad du är. Kissie är inte min idol men hon verkar ju bara helt normal när jag ser hur du beter dig, som ett jävla freakin psykfall haha. Seriöst sluta skicka in en massa tips för du skämmer bara ut dig, ingen vill läsa om DIG, alla vill bara läsa om Kissie. Hon äger dig i alla lägen, hur du än gör :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 10:37:00

http://www.stoppakissie.bloggplatsen.se/



Den riktiga stoppakissie bloggen.. =)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 10:48:38

seriöst du vill verkligen bara ha mera läsare va? kissie har ju rätt. annars hade du inte setat och skickat runt eran konversation till alla skvallerbloggar du kan komma på och säga att dom måste skriva med att just DU skickade in dessa, handlar de mest om skvallret, eller ditt namn? patetiskt.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 13:14:32

jag tycker synd om dig, det märks att du är desperat efter kändisskap. :(

stackarn, när ska du förstå, du blir inte kändare genom att hänga ut dina vänner? tänk lite på det gumman. ;) du är patetisk och ful :*


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 15:12:38

haha, fan va du verkar vara patetisk.. söker uppmärksamhet genom kissie. no life?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: