2010-01-12
 22:08:04

Lotta färgade håret!



Att färga håret vet vi alla är en säkerhets risk. Att man kan få allergi chocker av det starka ämnena som finns i färgen. Men att ha först provat om de ger utlsag och de visar sig inget men dagen efter vaknar upp och är helt svullen och man känner knappt igen sig själv är INTE OKEJ!

Att schwarzkopf som nu är företaget som orsakat olyckan nu inte ens ber om ursäkt eller på något sätt ersätter henne, dom ber istället Expressen ringa imorgon(Onsdag) för mer information. Jag tycker de är förjävligt och jag tror att de är fler än jag som tycker de?

Hur pigg blir man på att färga håret nu liksom? NOT

[Klicka här för att läsa artikeln]


Leia ♥
PUBLICERAT: 2010-01-13, 10:41:42 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Det kan ju hända alla tyvärr. Man kan ju bli allergisk mot mat man äter bara sådär också :S


STOCKHOLMSJENNA
PUBLICERAT: 2010-01-13, 12:33:25 | URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Oj! men v ar det den färgen hon använde? för det var exakt den färgen jag använde i december när jag färgade håret.


angelica
PUBLICERAT: 2010-01-17, 13:27:33 | URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

oj den andvände jag också å fick allergi shock..men det va en doktor som informera mig då att ialla hårfärger med svart i så finns det metall..så nickelallergiker kan få riktiga utslag...ja som jag:( såg likadan ut jag med,+massa jävla utslag över hela kroppen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: