2010-01-24
 22:30:32

Lön imorgon!

Hej Sötnosar!

Ledsen för en dålig uppdatering. Men jag har verkligen njutit av helgen med Älskling och igår var jag även med en av mina barndoms vänner Beatrice. Jag och bea tillbringade kvällen i södertälje tillammans bara vi 2 fast de egentligen inte skulle vara så. Vid kvar över 1 kom älsk och hämtade oss.

Jag har haft en extrem huvudvärk i nästan 13 timmar.
Tills jag somnade om efter middagen så nu är den bort *peppar peppar ta i trä* . Hoppas verkligen inte den kommer tillbaka..

Imorgon då? Jo de är lön, så jag ska först gå och sola hade jag tänkt mig, och nu har jag kameran hemma så de blir massor med bilder. Sen åker jag och köper hårfärg som jag sen ska tvinga min syster att färga på mig. Hoppas på att de blir en bra lunch också. Längtar efter en god sallad som jag åt herromdagen!


Bilden som egentligen skulle upp för någon dag sen


Frida
PUBLICERAT: 2010-01-25, 16:47:30 | URL: http://fridelixen.blogg.se/

Gud jag tappade bort din bloggadress :o) Har du kommit på någon form av design som du skulle vilja ha?


Frida
PUBLICERAT: 2010-01-25, 20:41:54 | URL: http://fridelixen.blogg.se/

Jo men det där är min msn. Jag såg att du hade addat mig, men änsålänga har vi inte prickat in att vara inne samtidigt :o)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: