2010-01-14
 14:45:52

Jag vill inte frysa!

Nej nu kan man inte sitta här längre.. Jag måste snart börja röra mig till bussen för att åka och jobba. Hoppas bara dom har fixat värmen så man slipper frusa som en kossa där. Jag är i alla fall på strålande humör idag även fast jag somnade sent och vaknade tidigt.


Shit vad långt hår jag har fått ;)


Tröjan är från Vero moda, och flätorna måste jag ha idag.


sssssss
PUBLICERAT: 2010-01-15, 21:43:55

när jag läser din blogg så tänker jag bara örk!

man har läst en del saker du gjort också, genom att vara falsk och spela någons vän för att sedan hänga ut personen, snacka om att man kan vara rubbad! din blogg suger, och du ser knappast bra ut iheller. :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-16, 09:49:44

aldrig sett en fulare tjeej serri



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: