2010-01-10
 22:23:22

Jag såg att...

Nu är jag hemma igen.. Jag och Fredrik åkte till ica maxi och handlade chips&dip som vi ska ha nu ikväll och så ska vi se på film. Såg att Hotgossip & falsksanning har lagt upp mitt tips om när jag pratade med sebbe idag på FB, vad kul. Jag vill även länka till en blogg som heter "StoppaKissie" där någon har skapat den och nu ska dom slå rekord och få fler läsare som hatar kisse än vad hon själv har på sin blogg! besök den och hjälp till du med!

[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Jag vill även tacka brudarna för en underbar kväll igår den var guld värd! Vi festade som aldrig förr och dansade som bara den, och de kan jag lova att jag känner av nu, har träningsvärk i hela kroppen, och sen plus att jag har de sen jag och Fredrik bowlade också, lite synd om mig hahah...




Leyla
PUBLICERAT: 2010-01-10, 22:29:45 | URL: http://lay.blogg.se/

Alltså du är SÅ JÄVLA larvig!! Bara för att du har slut på info om kissie så måste du gå runt och snoka på facebook?Fråga den där värden Sebastian saker? hur gammal är du egentligen? 15? Slute bete dig som en snorunge och gör ditt liv.. hahaha



jag ville bara tycka till haha


Isolina
PUBLICERAT: 2010-01-10, 22:43:19 | URL: http://isolina.blogg.se/

Haha, själv läser jag kissies för att hon är så himla pantad! Haha :)


frida
PUBLICERAT: 2010-01-11, 01:35:29

Bli medlem i min nya grupp "Vi som skrattar åt alla avundsjuka töntar som ens orkar bry sig om Kissie och Pissie etc"

Jag säger inte att jag gillar Kissie, men faan va roligt det är med alla er som stör er på henne. Asså GALET roligt! Hur orkar ni bli upprörda över saker så ni tillochmed går och skapar grupper? HAHA, snälla tjejen get your self an own life. Då lär du inte längre ha TID att störa dig på Kissie :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 15:16:21

din blogg verkar endast bestå av skvaller om kissie... kul blogg, verkligen ;)skaffa ett liv!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 15:16:30

din blogg verkar endast bestå av skvaller om kissie... kul blogg, verkligen ;)skaffa ett liv!


Telly
PUBLICERAT: 2010-01-11, 15:48:57

Länken fungerar inte



[Klicka på bilden för att komma till bloggen]



När någon klickar på bilden ingenting händer.



Förresten är din blogg nog intressant utan Kissies skvaller.


Patric
PUBLICERAT: 2010-01-11, 17:43:15 | URL: http://www.perfectshot.se

Nej men titta, de här bilderna känner jag igen från helgen! Alltid kul att hitta sina bilder runtomkring på nätet =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: