2010-01-26
 23:01:56

Falsksanning snart avslöjad!

Asså ibland är jag så jävla sjukt bra! Jag hade noll att göra inatt så jag ägnade min lilla extra tid åt att spåra en viss IP adress, den som går till Falsksanning [FS] . Jag vet ju att paow är ute efter att få reda på vem de precis som vi alla säkert är. Nu har jag mailat paow om uppgifterna och mer ska jag få reda på. Vet redan vart "hon" bor så de är ju på god väg i alla fall!


fanny
PUBLICERAT: 2010-01-27, 16:57:36 | URL: http://blonds.blogg.se/

Men snälla emelie har du inte bättre saker för dig? Låt FS vara...


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-27, 19:56:34

låt FS vara för fan!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-27, 20:57:43 | URL: http://cafejoanna.blogg.se/

hej. min skola gör ett litet projekt vi ska nämligen samla in pengar till rödakorset och speciellt barnen i haiti :) vi beräknar att komma upp i 100.000. på min blogg kan du skicka ett sms och skänka pengar, läs mer där! kram :)


madde
PUBLICERAT: 2010-01-27, 21:51:36

tar du reda på vem FS är , jag lovar du kommer förstöra hela bloggen !! du kommer inte bli känd för att du avslöjar FS , bara hatad !! TÄNK PÅ VAD DU GÖR OKEJ ??


SEX AND THE CITTY
PUBLICERAT: 2010-01-27, 22:10:37 | URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Svar: Jadu, jobbar och umgås med mina nära och kära antar jag :) själv då?


Elin
PUBLICERAT: 2010-01-28, 19:23:18 | URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Hejsan :) Jag söker modeller som jag kan sminka, låter de intressant? Kolla in min blogg för mer information.


Frida
PUBLICERAT: 2010-01-28, 19:31:29 | URL: http://fridelixen.blogg.se/

Det kommer tyvärr dröja ett tag med din design... Fick ett dödsbesked idag så jag kommer inte göra nått den här veckan iaf... Hoppas du förstår!



Hälsningar/

Frida


FIKABLOGG
PUBLICERAT: 2010-01-28, 20:41:02 | URL: http://toppfik.blogg.se/

tack så mycket, gå gärna in och kika igen =)


Jenny
PUBLICERAT: 2010-01-29, 19:53:11

Yeeeeees, asså jag är en av de människor som skulle tycka det var skitkul och få veta vem det är, så skulle man kunna hitta skvaller om henne och så får hon se hur kul det skulle vara, eller hur? :) Snälla skriv när du fått lite mer info, okey?


maja
PUBLICERAT: 2010-01-30, 15:11:57 | URL: http://majakaka.blogg.se/

sv: åh, tack så mycket!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-31, 11:02:39

DO IT :D Vill veta vem den idioten är :@

Btw, Har du läst kissies "Förlåt" till dig på hennes blogg?. Tror ganska många väntar på ett

S v a r p å t a l Från dig :]

Jag själv tror att hon bara vill bli vän med dig igen för att antagligen är hon osams med amir eftersom att han umgås med paow igen.

Och för att inte du ska avsläja hennes hemligheter osv. typ som att hon endast vill operera brösten för att hennes är OLIKA STORA ! hennes vänstra är större,

Btw Så är de bara bra om du avslöjar FS. äna anledningen till att den inte avslöjar sig själv är för att den själv inte vill att folk ska skvallra om den.

Jaja I still love Kissie more than I love you biiiiaaatch


Frida
PUBLICERAT: 2010-02-02, 14:42:21 | URL: http://fajent.blogg.se/

Varför ens bry dig om att avslöja FS när du skickat in galet mycket om Kissie, och även de andra bloggarna. Du har fått hur många länkningar som helst tack vare FS, utan henne/han skulle du inte ens ha hälften av alla dina läsare, ingen skulle veta vem du var om det inte var för FS. Du kanske borde tänka lite längre, det är väääääldigt lågt att göra så mot någon som aldrig hängt ut dig. Hon/han skulle lika gärna kunna skriva att du endast är känd för att du säger att du vet saker om Kissie, det är ju ingen annan som vet om det är sant. Du är känd tack vare Kissie och FS, så tänk,SNÄLLA"


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 10:05:52

Hahaha. Alltså ta reda på fakta innan du ljuger. För det första kan man göra så man får skyddad ip? VIlket betyder att du inte kan spåra henne. Och OM du skulle lyckas spåra henne. Kommer du bara se i vilken stad hon bor. ALDRIG vilket namn hon har eller vilken gata hon bor eller något sånt. Lite komiskt hur töntig du är. :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 11:12:11 | URL: http://jmans.blogg.se/

hahahahha du är så jävla omogen tjejen stackare shit


Elin
PUBLICERAT: 2010-02-05, 11:30:12

Du är så patetiskt och slickar verkligen röv efter alla stora bloggare efter en länk, allt för att bli känd. Din blogg suger verkligen. Du kommer aldrig bli något inom bloggvärlden.


razone
PUBLICERAT: 2010-02-05, 11:30:58

du som skrev ''DO IT....'' jävla idiot alla människor har olika storlekar på brösten jävla idiot. de e samma sak de e olika längder på ögonbrynen den ena e alltid längre än den andra. och jag har också samma sak, min vänstrabröst e större än den högra. inte så mkt men lite, jag menar har 85B och den andra e liiiiiiteee miindre även om de nt syns, sen vet jag inte om du e lebb eller inte för de e nt normalt att en tjej stirrar på en annan tjejs bröst och mäter storlekarna

jävla idiot.. så lek inte att du kan


Maria
PUBLICERAT: 2010-02-05, 11:45:19 | URL: http://maarialiljeblad.blogg.se/

Varför tippsar du FS saker och sen vill sätta dit ägaren? lite nyfiken.


frida
PUBLICERAT: 2010-02-05, 12:47:44 | URL: http://fridasofiaa.blogg.se/

nolifer? tydligen..


tuffs
PUBLICERAT: 2010-02-05, 13:45:49

stalkervarning eller nyfiken, vart fall... lägg ner.... bara tragiskt


Hora
PUBLICERAT: 2010-02-05, 13:54:53

Du är en äcklig hora


Erica
PUBLICERAT: 2010-02-05, 13:59:51 | URL: http://duveterica.blogg.se/

.....................................HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. ni är så jävla korkade som tror att hon inte har ändrat sitt ip nummer ett x antal gånger. Inte ens polisen skulle hitta vart hon är från, så varför skulle en liten patetisk människa som du göra det då?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 14:28:48

HAHAHHAA åh shit vilken patetisk brud

väx upp


Räven
PUBLICERAT: 2010-02-05, 16:52:15 | URL: http://rodrav.wordpress.com

Men gud, har du på allvar inget bättre för dig? Really? Får du ligga för lite eller vad är problemet? Friterat bort hjärncellerna på donken?



Det blinkar starfucker i pannan på dig ifall du inte har noterat det själv. Det enda du vill är ju att bli en f-kendiz. Först skvallrar du järnet om Kissie, när inte det fungerade så ska du "avslöja FS". Yeah, lycka till med det du! FS hade rätt i mer än att du jagar publicitet... Din blogg är fruktansvärt tråkig.


PALLA FS! - FS tror verkligen att han/hon är något!
PUBLICERAT: 2010-02-05, 18:31:26

vadå låt FS vara? det här är itne direkt tv-showen "Gossip girl" som kan förstöra hela showen, oh wow. palla, fs har inget rätt att hänga ut andra på personliga/privata bloggar egentligen eftersom det gör intrång mot andras privatliv. Detta är en regel som alla bloggsidor har och FS bryter mot den regeln. Hon har förstört en del av bloggerskornas liv bara för att hon får in en massa tips från läsare, hur kan hon ens veta om de är 100% säkra. jag förstår om paow vill anmäla fs. PÅ det sättet fs gör tror jag inte att någon anna ville.



Jag skulle INTE vilja bli sveriges nästa toppbloggare för varför skulle JAG vilja bli upphängd hos någons skvallerblogg som inte kommer låta bli dig utan kmr fortsätta kämpa efter att snoka i ditt privatliv, gud, så hemsk det låter.


maria
PUBLICERAT: 2010-02-05, 23:38:39

har du inget liv eller? fan spendera tiden på nåt annat, looser.


Jenny
PUBLICERAT: 2010-02-06, 14:12:48

Både du och jag vet om att det är inte ett lätt jobb för att kunna spåra dess Ip till rätt ägare måste du ha tillstånd. Du kan bara söka till vilken leverantör och vart ifrån signalerna kommer från. Det är ingen garanti att det är just där bloggen vistas.

Du är pinsam nog att sitta här och verkligen TRO att du kan få tag på ägaren av Ip adressen. Mm, om du nu skulle det, så vet vi att det är olaglig aktivitet då.

Sen kan du också lägga ner Ämmi eller vad du heter för i nått år nu har du verkligen kämpat med att komma någonstans, men till och med Amanda Var Det lyckades snabbare, jävligt mycket snabbar och hon var hatad, men hade ändå saker att komma med.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-06, 15:39:24

Tråkigt bara att du aldrig kommer att lyckad. Det enda du kan få reda på är i vilken stad IP-adressen finns. Det är sekretss På IP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: