2010-01-03
 14:39:19

Det är FEJK !

Jag är så jävla glad . Fredrik och hans bror satt typ 2 timmar för att fixa PS (Photoshop) till mig, visst är de snällt? Efter de så hjälpte Fredrik mig med min nya header. som ni ser ? "Pekar upp" . Jag tycker den blev helläcker men sen när jag lärt mig mer om PS så kommer jag göra en supersnygg..

Jag älskar ju skvaller, så därför läser jag ju skväller bloggar
minst 1 gång om dagen.. Och idag när jag läste såg jag att de var en av mina favoritskvallerbloggar som hade avslöjat Ki**ies privata blogg.. Men sen blev jag så jävla besviken när jag jag väl gick in på den såkallade "Privata" bloggen och såg att den bara var fejk [klicka här för att se själv]


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-05, 16:15:31

Hah, nej den är inte fejk.

Om man klickar på "egenskaper" på kissies bilder som hon lägger ut ser man at dom kommer från den där sidan. Det är bara de att Man kan skaffa en sido blogg på samma blogg.

Liksom när du loggar in står de ju skapa ny blogg elelr något liknande. Där har kissie gått in och gjort en till blogg. ¨

Det är dock ingen som vet va hennes sidoblogg heter. Men hon har lösen och allt på den.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-06, 17:24:54

Va vad meanar du? :s


Frida
PUBLICERAT: 2010-01-20, 01:39:43 | URL: http://fridelixen.blogg.se/

Om du vill så kan jag göra en header till dig? För på kvällarna efter att min dotter har somnat har jag absolut ingenting för mig, och att leka med ps är en sak som jag tycker är skit roligt! Så ist för att göra 40 olika designer till mig själv så kan jag lika gärna göra en till dig :o)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: