2010-02-11
 14:59:21

Tre saker samtidigt!

Jag måste vara den ända kvinnan som kan göra tre saker samtidigt?
Jo jag har suttit i telefon med Dessan i 30 min samtisigt som jag sminkar mig och kollar på TV, är inte de så jävla coolt eller? Hahaha.. Nu är jag i alla fall klar och redo för att åka till jobbet "mpste planka på tåget2 pinsamt värre hahha, men så blir de när man inte köpt något busskort än.


Jag behöver iaf inte PS för att se bra ut :D


PUSS


Stephanié
PUBLICERAT: 2010-02-11, 15:44:49 | URL: http://stephanielinder.blogg.se/

Jag gillar inte Kissie för fem öre eller hennes blogg. Men jag gillar inte dig heller. Du är otroligt genomskinlig och hela din blogg baseras på Kissie, att berätta skvaller om henne och vad du tycker om henne, skickar in skvaller till FS för att få en länk - Din blogg består av Kissie för att du vet att det är enda sättet att få folk att komma tillbaka, för att dom vill läsa om Kissie - Inte om dig! Måste kännas förjävligt egentligen.



Att du kommer bli större än Kissie? Hur då? Att provocera lyckas inte längre då det är för många som försöker, Kissie made it och där tar det slut. Kissie må se förjävlig ut men hon har ett utseende som går hem hos vissa och provocerar andra vilket gör att folk går in på hennes blogg, du har inte det utseendet och tar crappy webcambilder som vilken trist bloggare som helst. Dina inlägg är fullkomligt ointressanta och du skriver aldrig något viktigt, så HUR ska du kunna bli större än någon som har 1 miljon läsare? You can't.



Utan skvaller om Kissie är du ingen som någon vill följa. Det är inte så illa, att bara vara. Så sluta ägna ditt liv åt att skvallra om Kissie, dte spelar ingen roll att hon förtjänar det pga hur hon betett sig - du beter dig precis lika illa och omoget framförallt, och det är HENNES liv och HENNES val och att bete sig som hon gör, vad ger dig rätten att lägga dig i och skvallra? ALLA vet redan allt du berättar om, du kommer inte med något nytt uppmärksamhetsh*ra.


Linda
PUBLICERAT: 2010-02-11, 19:13:07

dessie? xD omg... kändiskåt eller.


Moa
PUBLICERAT: 2010-02-11, 23:09:57 | URL: http://andreasamoa.blogg.se/

Håller med föregående talare..

Jag gillar INTE Kissie men jag gillar inte dig heller.

Du börjar efterlikna henne lite och lägger in diss för en annan som GILLADE din blogg. Kissie är tillomed trevligare mot dom vissa som gillar hennes blogg? Det luktar dubbelmoral här.. :S Lägg ner med all skvaller och skitsnack, för du kommer ingenvart med det...


Jontte
PUBLICERAT: 2010-02-12, 22:01:30

Håller med allt som har sagts här ! jag gillar varken dej eller kissie !o just det : va faaan e d för ide att dissa nån som gillar din blogg ????Mediakåt är det rätta ordet .....


sofia
PUBLICERAT: 2010-02-15, 08:57:36

tyvärr de behöver du nog



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: