2010-02-08
 00:38:59

Svaren från frågestunden!

Vad tycker du om dom olika bloggarna?

Kissie - Måste jag ens uttrycka mig?
Amir - Osäker på sig själv och bara ute efter kändisskapet
Dessie - Hon kommer nog att förstå att de inte går att vara fjortis hela livet
Kenza - Den grymaste av dom alla i bloggvärlden iaf
Blondinbella - Vet vart hon står, med båda fötterna på jorden
Paow - Blir mer och mer mogen för varje dag
Yosefh - Jag vet faktiskt inte?
Dennis M - Vem är han?
Foki - Tyckte om henne förut, men de känns som om hon också spelar ett spel

Hur många läsare har du om dagen ungefär?

- De är olika faktiskt, beroende på hur mycket jag uppdaterar osv..

Läser du andras bloggar?
- Njaa.. Kenzas läser jag och även mina vänner

Jobbar du på mcdonalds?
- Japp de gör jag

vilken bloggare är bäst

- Helt klart Kenzas

Vad gör du när du har tråkigt hemma
- Kolla på TV eller spela något roligt spel som typ "The sims" haha

har du något tips på hur man kan få sin pojkvän att bli mer kär i en

- Du ska aldrig vara för på, om du vill ha honom/henne ska du låta han/hon komma till dig. Du ska vara dig själv helt enkelt, men ändå visa att du finns.

Vem klär sig bäst ? kissie eller dessie
- Öhmm.. Dessie måste jag faktiskt svara då..

Varför ljög du om att du hade falsksannings ip-adress?

- Jag har FS ip adress, men jag drev bara om att jag kommer avslöja henne, de är OMÖJLIGT..

hur var det att vara kompis med kissie?
- Jag ska inte ljuga nu.. Utan att vara vän med henne var en av dom bästa tiderna, man hade aldrig tråkigt och hon har sån jävla sjuk humor. Men de var också lite krävande eftersom att hon blir förföljd av fjortisar på stan typ dagligen..


pessicat
PUBLICERAT: 2010-02-09, 23:53:14 | URL: http://pezsi.blogg.se/

jag med jobbar på mcdonalds, oinsamt att säga det men i'm lovin' it ;) haha, btw måste jag bara säga att jag gillar egentligen inte din blogg men kan inte sluta läsa och besöka den! ta inte illa upp, det är något bra att du håller kvar läsare även fast de inte gillar det! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: