2010-02-13
 02:31:59

Snart läggdags!

Klockan är mitt i natten som vanligt, och jag är vaken.. Visseligen är de Fredag och de är typ vanligt. Men jag sak jobba imorgon och jag är helt slut efter att ha vart runt överallt idag känns de som. Vi började kvällen hos S&E och sen vidare till S&K där alla nördade playstation 3.. Efter att ha nördat ett tag körde vi hem Marcus som var något full, och sen vidare till T&S för att snacka lite skit.

Nu har vi ätit nattmacka och han spelar bögspel på xboxet och jag sitter här.. Nu ska ni få lite bilder från S&K som vi var hos och nördade playstation 3..


Jag var ensam tjej med bara massa killar.. KUUL..


Tecken 3 spelade dom


Jontte
PUBLICERAT: 2010-02-13, 12:53:51

WOW säkert första inlägget nånsin där du int skyter omd ej djälv !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: