2009-12-14
 19:07:47

Vaknade för 2 timmar sen..

Jag vaknade inte fören runt halv 5 idag. Somnade aldrig igår utan låg och kollade på Andra avenyn tills Fredrik slutade jobba och sen kom han och hämtade mig. När vi kom hem till honom såg vi på "The girl next door" en ganska bra film, men jag blev skit trött i typ mitten av filmen så jag somnade. Älskling väckte mig sen av att han ville att jag skulle se hur myckey de hade snöat ute, sen somnade jag om.

Mitt ben är fortfrande BLÅTT..
Så fort jag ska lägga mig/sätta mig i sängen gör de fitt ont. Så jag hoppas verkligen att de går över snart.


Linda
PUBLICERAT: 2009-12-20, 19:10:36 | URL: http://hollywooddivan.blogspot.com

Du är verkligen fin i blont!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: