2009-12-27
 15:53:37

Snart är året över!

Julen är nu över och vi väntar nu in de nya året. Jag tycker att detta år som vart har vart helt perfekt. Jag fyllde 20 år och träffade även Fredrik . Denna jullafton var nog en av dom bästa någonsin, bortsätt från när man var liten och fick 10 000 julklappar och de får man ju absolut inte längre. Men jag är helnnöjd över de jag fått iår.

Jag fick en ny telefon av Fredrik, presentkort på din sko 500kr , 1000 kr i kontanter , örhängn , bh/trosor , plattång . Så jag är absolut nöjd! Nu har jag även shoppat på mellandags rean så nu har jag en typ helt ny garderob hahah.

Nej nu är de dags att väcka fredrik , vi ska åka och handla skor och plus att jag är skit hungrig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: