2009-12-10
 00:01:56

Skulle du vara intresserad?

Nu är jag hemma! Alltså hemma hos mig då. Fredrik ska jobba inatt så då sover jag hemma.. Ska endå träffa Elin imorgon vid 11 då vi ska gå och sola.. Ska bli så skönt att få lägga sig i solariumet.  Har inte hunnit med att blogga något idag på grund av att jag var jätte trött när jag vaknade vid 14:00 idag. Sen stack jag iväg till jobbet och nu som först har jag orkat sätta på datorn.

Kul att folk skulle tycka om att ha en bloggträff..

Jag funderar på att försöka fixa en då, men jag vet inte om jag skulle vilja göra de själv så de skulle vara kul om någon skulle vilja fixa de med en? Är du intresserad av att hjälpa till kan du/ni alltid maila "[email protected]" så kan man ju prata mer om de då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: