2009-12-20
 22:52:08

Så sämst ..

Jag vet att jag har haft världens sämsta uppdatering nu på sistone. Men jag har typ inget att skriva om just nu. Allt som händer vill jag bara behålla för mig själv just nu känns de som.

Men idag har vi faktiskt vart ute och åkt "pulka" fast med en plast påse med Fredrik, Sandra, Tobbe och Elin.. Jag åkte typ 2 ggr sen höll mina fötter på att frysa till IS. Vi åkte istället hem till Sandra där vi bakade pepparkakor och spelade yatzy, och självklart vann jag överlägset "hihi" . Sen åkte vi hem och myset en stund innan de var dags för mig att åka hem medans Fredrik åkte till jobbet..

Från och med Tisdag kommer jag att försöka hålla en bra uppdatering JAG LOVAR!
Då kommer de även komma massa bilder också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: