2009-12-07
 00:46:10

Min nya telefon! <3

Jag har vart så ledsen över att min mobil typ nästan har börjat pajja.. eller ja lite delar hit och dit börjar pajja.. Så jag fick min julklapp av Fredrik mycket tidigare.. Istället för att jag skulle behöva vänta till Julafton liksom. Det är ialla fall en Iphone. Du kan ju gissa om jag blev glad.. Visst tar de lite tid innan man kommer in i att de andra menyer och sånt..

Annars då? Jo vi har vart på Maxi idag.. Jag köpte 5 st 1,5 Liters cola. Massa med gott till de också. Sen har vi legat och kollat klart på sista säsongen av segermyr..



kim
PUBLICERAT: 2009-12-07, 22:31:57 | URL: http://esber.blogg.se/

sv: hihi tack :) fett fin mobil, vill också ha en sån! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: