2009-12-17
 21:46:29

Busunge...

Jag är som en 7 åring ibland. Jag måste ha julstrumpa och sen måste jag ju självklart ha chokladkalender. Fredrik har liksom fått sätt till så att jag inte smygäter från chokladkalendern. Men nu fick jag ett utbrott och jag var bara tvungen att äta upp all choklad. Självklart köpte jag 2 så Fredrik också fick äta. De måste ju vara rättvist liksom.

Nu blir säkert tomten arg på mig haha


Anonym
PUBLICERAT: 2009-12-19, 16:29:38

nu har jag frågestund så passa på att fråga en massa :D snälla :D



PS. har också ätit upp alla mina chokladbitar :D hoho


Tanja
PUBLICERAT: 2009-12-19, 16:30:06 | URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

nu har jag frågestund så passa på att fråga en massa :D snälla :D



PS. har också ätit upp alla mina chokladbitar :D hoho



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: