2009-12-30
 19:15:44

Blir bingolotto ikväll ;)

Dagen började med att vi gick upp vid 08:00 imorse och åt frukost. Tanke var att vi skulle åkt till Ungdoms Mottagningen men jag orkade verkligen inte efter att jag hade lagt mig i sängen igen så vi somnade om. Sen åkte vi och mötte Mickan och Tessan och hjälpte dom med lite saker tills imorgon.. Efter de åkte vi hem till mig så jag kunde hämta lite saker, och jag hämade min kamera så nu har jag lite bilder från Julafton..

Idag ska vi spela bingolotto, eftersom att vi inte har så mycket annat för oss så tyckte vi de lät skit bra. Imorgon är de ju Nyårsafton och de blir nog en lugn kväll.. Ska nog bara dricka lite gran så man minns kvällen liksom. Dock vet jag inte riktigt än vart jag ska hålla hus. Om jag ska åka till Sandra och Tobbe så får Fredrik komma dit sen eller om jag följer med till Anton och Emelie, har inte bestämt mig än som ni märker...

Lite bilder nu då ...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: