2009-12-28
 22:55:44

Bara lite bilder ...

Fredrik spelar nu Xbox på högsta volym så att jag blir döv på båda öronen, tur nog att jag har hörlurarna på mig så att jag dämpar ljudet lite ialla fall.. Det spelet han spelar ser typ ut som CS typcker jag, fast de är de ju verkligen inte. Jag har läst en massa bloggar nu och alla verkar börja med "listan 2009" .. Jag vet inte om jag ska göra en eller om jag ska skita i de. Jag började förra året med att samla alla bilder för varje månad men de ligger på min andra dator hemma tyvärr.. Om jag hinner hem innan nyår så lovar jag att sumera mitt år i bilder för er! Men så länge får ni nöja er med lite bilder jag har här ialla fall..



















Bara lite av dom bilderna jag har på den här datorn.. Jag har så mycket mer bilder hemma på den andra datorn.. Men de får vi tar antingen innan eller efter nyår!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: