2009-12-30
 19:40:03

Årets KÄRLEK !


Love love love!!! Och självklart menar jag ju då Fredrik! Vi träffade i Maj någon gång jag minns inte exakt när på en fest.. Sen efter de så träffades vi stort sätt varje dag. Men vi blev inte tillsammans fören den 20 Juli 09 ! Jag är så jävla lycklig med honom och jag är så glad att vi blev tillsammans! De finns ingen absolut ingen som kommer kunna ta hans plats i mitt hjärta! Nu har de snart gått 6 månader som vi har vart tillsammans och vi har hunnit med en hel del tillammans också. Finns de någon som jag verkligen älskar är de FREDRIK! JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT och de vet du absolut!

Jag ville egentligen skriva jätte gulligt och så men han vet ju redan att jag älskar honom och att han är bäst i världen så de håller jag för mig själv.













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: