2010-01-16
 15:55:49

LÄS INTE OM DE INTE PASSAR!

Godmorgon!

Det är de för mig i alla fall. När vi kom hem igår så började vi titta på skärgårds doktorn som är så grymt bra, så vi kunde ju inte sluta titta på de utan kollade enda fram till klockan 6, sen var de verkligen läggdags eftersom att Fredrik egentligen skulle lagat bilen idag, men han som skulle göra de har blivit sjuk så vi måste planera om allt nu. SUCK!

• TILL ER IDIOTER SOM KOMMENTERAR!
INGEN HAR TVINGAT DIG ATT GÅ IN PÅ MIN BLOGG, UTAN DU GÖR DE FÖR ATT DU STÖR DIG ELLER HUR? JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT OM ERA IDIOTISKA KOMMENTARER, DE ÄR NI SOM BORDE SKÄMMAS!! LÄS INTE OM DE INTE PASSAR FATTAR DU ?



B
PUBLICERAT: 2010-01-16, 18:47:34

Du är precis lika genomrutten som du själv beskriver Kissie!


Liina baby ;*
PUBLICERAT: 2010-01-16, 18:53:14 | URL: http://liinababy.blogg.se/

Inte läsa om det inte passar ? Tror du har 5 av 50 läsare som faktskt tycker om din blogg , när den INTE handlar om Kissie .

Du är så besatt lilla vännen , kör med dubbelmoral lalala .



Om det nu är så att vi som verkligen avskyr dig och din ikke existerande intelligens inte ska läsa din blogg för att vi just inte tycker om den , ska väl ändå inte du sitta & snackasnackasacka om Kissie 24 / 7 just eftersom du inte gillar henne ?

Besatthet kallas det , jag hade varit rädd om det var mig du var efter . Du är så patetisk & förtjänar verkigen så mcket dabb att du inte ens kan ligga ner på ett par veckor .



Ful , avundsjuk & tråkig är hur man kan summera dig , och det klär ingen , allra minst dig .


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-16, 18:57:16 | URL: http://reginaalways.blogg.se/

ja tror ja spyr, du är ful :S


K
PUBLICERAT: 2010-01-17, 13:18:24

Sluta blogga då förfan om det inte passar att få kommentarer.


Milla
PUBLICERAT: 2010-01-17, 14:43:19 | URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se

ÅÅ skärdgårdsdoktorn e bra tycker tom min snart 6 åriga son som har önskat sig alla avsnitt i aexårs present :s hahaha


Nathalie
PUBLICERAT: 2010-01-18, 02:32:59 | URL: http://pampinetta.blogspot.com

man maste ju läsa lite först... för att veta om det passar eller ej! Skriver man om sant som du gör far man ju för fan tala lite kritik! Tal man själv inte kritik sa ska man väl för fa inte sitta o kritisera själv?? Du är inte den enda som har rätt till att kritisera, och eftersom du inte st¨ngt av kommentarsfunktionen pa din blogg sa maste man ju se det som att alla har rätt att kommentera... eller är jag helt ute o cyklar nu?


Frida
PUBLICERAT: 2010-01-18, 17:53:51 | URL: http://ffriidaaa.blogg.se/

"JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT OM ERA IDIOTISKA KOMMENTARER" Haha klart du gör, annars hade du inte skrivit det sötnos ;) Och du suger riktigt hårt, haha det här är andra gången jag läser din blogg och den blir värre och värre ..


stephanie
PUBLICERAT: 2010-01-19, 21:56:58

skit i alla dryga kommentarer, they are talking bullshit!

du är fin, keep going ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: