2010-01-04
 23:01:38

Jag klarar mig inte utan...

Saker jag inte klarar mig utan!

Familj + Vänner
Utan vänner och familj så har man ju ingenting. De är ju alltid dom som ställer upp för en. Jag älskar mina vänner över allt annat. Man har ju många vänner men bara få man litar på helt enkelt och de är ju tråkigt, men sånt är livet.

Iphone
Min telefon, jag blir helt handikappade om jag inte har den. Min telefon är som min dagbok, blir skit som om batteriet dör eller om någon snokar i den för de är ju endå MIN och inte någon annans !

Fredrik
Jag har aldrig träffat en sån underbar människa någonsin i hela mitt liv som verkligen vet hur man tar han om ett hjärta. Han gjort verkligen mitt hjärta helt och nu bultar de fortare än aldrig förr. Jag är så lycklig med honom!

Mitt jobb
Folk brikar klanka ner på människor som jobbar på mc donalds, men utan dom människorna som jobbar där så hade ni faktiskt inte kunna gå dit och äta och bli feta! Jag älskar mitt jobb för där har jag bland annat några av mina bästa vänner och man sysselsätter sig om dagarna till skillnad från andra.



Anna
PUBLICERAT: 2010-01-05, 11:15:33 | URL: http://princessaannaaa.blogg.se/

Jag jobbar också på McD och folk bara går och snackar om att det är ett skit jobb etc fastän dom älskar maten och alltid vill äta där.. Jag kan inte säga jag älskar jobbet, men tycker om det somfan eftersom man fått en så super bra kontakt med alla på stället.. Hade nog inte kunant se mig jobba någon annanstans, hur hade man hållt sig lika sysselsatt om man satt en eller två personer i en kläd affär? haha.. Känns rätt skönt att tjäna pengar på andras hunger och fettsug :P


Love Oliwers mamma
PUBLICERAT: 2010-01-05, 11:39:11 | URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

En trevlig liten blogg :)

Alla som ogillar Kissie är en vän till mig ;) hahha

Hon är ju bara för puckad

Kram Love


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-05, 11:42:03

haha du ser ut som en manxD skitfet är du också..


Ely
PUBLICERAT: 2010-01-11, 09:10:53

Jaså för jag skulle hellre skära ut mina ögon än att jobba på donken. Och det är inte för att jag ser ner på folk som jobbar där. Utan för att jag skulle må illa av att känna lukten av den där äckliga feta maten varje dag. Dessutom så vet alla jag känner att folk som jobbar på donken är hjärnskadade och beter sig som om dom äger stället. Tyvärr men skulle dom äga stället skulle dom inte behöva stå i kassan. Men som sagt ser inte ner på folk som jobbar där. Det är ändå ett jobb. sen kanske det inte är lika viktit som att folk jobbar som läkare men ändå


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-11, 14:14:08

håller med. ja jobbar också på donken och de är verkligen något ja trivs med. inte nått som man vill jobba med hela livet direkt men när man fortfarande går i skolan elelr preecis har sluta är de inte helt fel. Man blir tajt med alla från jobbet och jag har alltid jätte kul när ja jobbar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: