2010-01-21
 12:59:54

6 Månder igår!

Godmorgon Bejbs!

Idag väntar en dag på jobbet för mig.. Mellan klockan 16:00 - 21:00 kommer jag att vara på jobbet. Sen är jag ledig hela helgen faktiskt. Ska bli superskönt. Vill egentligen gå och se Snabba Cash, men vi får se hur de blir med den saken.

Igår btw så firade jag och Fredrik 6 månader tillsammans, gulligt va? Vi blev som sagt tillsammans den 20 Juli för er nötter som inte kunde räkna ut de (Haha)

Nu är de dags för en dusch, sen göra sig iordning..


Coolt va ? Det tycker jag ialla fall.


Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee
PUBLICERAT: 2010-01-21, 13:50:53 | URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Ingen fara, du är 100 gånger bättre än hon! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: