2009-12-29
 20:19:14

Årets BÄSTA RESA !



Bästa resan jag gjort iår är när vi åkte ner till Göteborg.
Jag tyckte så synd om Fredrik när han skulle få köra så långt helt själv (alltså bara han som hade körkort) och sen samma sak hela vägen hem, stackarn fick inte så mycket sömn heller. Men nu ska vi inte prata om de utan de var så jävla kul annars.. Att jag fick tillbringa 2 dagar nere i göteborg tillsammans med min bästa vän och hennes pojkvän plus min egen prins var bäst! De var sjukt fint väder och sen så hade vi så jävla roligt. Smällde upp ett tält på en rastplats efter att ha försökt sova 4 st i en hyrbil.. Sandras sko gick sönder inne på Liseberg så vi var tvugna att tejpa den 2 ggr... Vi bowlade och självklart kom Sandra sist och hon skyller på att jag fuskade haha.

HELT KLART BÄSTA RESAN!











Sandra (bästa vän) (!)
PUBLICERAT: 2009-12-30, 03:00:12

Hahahahahaha jag säger bara helt klart bästa resan! men vadå fint väder?! e du störd eller? Det spöregnade ju å blåste som fan under natten i tältet å när vi "sov" i bilen innan med!!

R.I.P min sko </3, det var så jävla roligt alltså, så typiskt mig, alltid otur hahaha. Vi måste göra om den resan igen nästa sommar! Fast ta in på vandrarhem å planera vår resa lite bättre ;)



Saknar dig! <3


emma
PUBLICERAT: 2009-12-30, 18:26:22 | URL: http://rejjst.blogg.se/

hej, jätte bra blogg!

hur mår du ?


Telly
PUBLICERAT: 2010-01-02, 17:27:50

Just curious ... What ride is that ... and what does it do ? I have seen it on other people's blogs, too, LOL ! From the word "upp" I would guess that it goes ... well ... up !


Telly
PUBLICERAT: 2010-01-02, 17:29:01

Just curious ... What ride is that ... and what does it do ? I have seen it on other people's blogs, too, LOL ! From the word "upp" I would guess that it goes ... well ... up !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: